فلزیاب دستی کوچک

 

همانطور که میدانید فلزیاب ها دارای ابعاد های مختلفی هستند و وزن های های نیز گاهی برای اپراتور سنگین می شود. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی فلزیاب هاییی طراحی و تولید شده اند که ابعاد و وزن کمتری دارند.این فلزیاب ها برای کاوش سنگ و دیواره ها می باشند.

شرکت های معتبر زیادی در زمینه طراحی و تولید فلزیاب در جهان وجود دارد. هر کدام فلزیاب های مختلفی در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می کنند که کارایی های هرکدام متفاوت و مختص خودشان می باشد. عزیزانی که قصد خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر راجب به هر نوع فلزیاب دارند، می توانند با کارشناسان ما با شماره 09104043277 در ارتباط باشند.

فلزیاب دستی کوچک را پین پوینتر نیز می گویند. این نوع فلزیاب دارای برد کوچک و تشخیص محدود محدود می باشد. از این نوع فلزیاب برای تعیین نقطه اصلی فلز استفاده می کنند و یا این که برای دیواره ها و یا سنگ های بزرگ که احتمال وجود هدایا در آن ها است استفاده میکنند. معمولا درکنار یک فلزیاب خوب و قدرتمند دیگر از این نوع فلزیاب استفاده می کنند. از شرکت هایی که این فلزیاب ها را تولید میکنند میشود به شرکت های گرت و نوکتا اشاره کرد. این دو شرکت بهترین سیستم ها را وارد بازار کرده اند.

یک مدل از فلزیاب دستی کوچک در بازار وجود دارد که به اسم فلزیاب راکتی یا پالس دایو می شناسند. از این نوع فلزیاب برای مکان های عمومی مانند ورزشگاه ها، اماکن دولتی، فرودگاه ها و … جهت بازرسی بدنی استفاده می کنند.

 

 

  ویژگی های فلزیاب دستی کوچک 

  • وزن سبک
  • نقطه زنی دقیق
  • فرکانس 50 کیلوهرتز
  • فرکانس صدا 2 کیلوهرتز
  • باطری قوی
  • سازگار با همه فواصل آب و هوایی
  • دارای گارانتی

 

 

 

 

تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

09362131009-09372131009

 

شما می توانید از طریق لینک های زیر ما را ملاحظه نماید:

 

خرید فلزیاب 

خرید و فروش فلزیاب 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *